Σήμερα θέλω να δούμε ένα θέμα που αφορμή στάθηκε μια ημερομηνία που μου έστειλες ένας φίλος.

Πρώτα θα πούμε μερικά πράγματα και μετά σαν επίλογο θα δούμε τις ημερομηνίες.

Όλοι ξέρουμε μέσα από την παράδοση της εκκλησίας μας ότι υπάρχουν άνθρωποι που με τον τρόπο ζωής τους αγίασαν δηλαδή εκτέθηκαν αν μπορούμε να το πούμε στη θεία ενέργεια, ή θετική ενεργεία η οποία πέρασε κατά τη διάρκεια της ζωής τους σε όλο του είναι με αποτέλεσμα όλο αυτή η συσσωρευμένη θετική ενέργεια ή θεϊκή ενέργεια να αγιάζει, να ποτίζει ακόμα και τα οστά τους αλλά και τους χώρους στους οποίου έζησαν.

Έτσι έχουμε τα λείψανα των Αγίων που πολλές φορές μεταφέρονται από πόλη σε πόλη και οι πιστοί σπεύδουν να τα προσκυνήσουν, δηλαδή να βρεθούν πού κοντά σε αυτή την ισχυρή και θετική ενέργεια που εκπέμπουν.

Υπάρχουν αναφορές μάλιστα ότι μερικά λείψανα Αγίων μεταφέρονται σε συγκεκριμένα σημεία αν την επικράτεια της Ελλάδος έπειτα από «πληροφορία», ώστε να αποκρουστούν τυχόν κακόβουλες κινήσεις των σκιών και να λειτουργήσουν σαν άμυνες ,σαν ασπίδες απέναντι στις ενέργειες που έχουν προγραμματιστεί μέσα από το χρόνο να «βομβαρδίσουν» μια περιοχή.

Όπως υπάρχουν τα παραπάνω υπάρχουν και τα παρακάτω.

Δηλαδή υπάρχουν μέρη, σημεία συγκεκριμένα αρχαίων ιερων, μεγάλων και ανεπτυγμένων για την εποχή τους πολιτισμών, που υπηρέτησαν τις σκιές, δηλαδή τους Θεούς της εποχής τους.


Αυτά τα μέρη αντίστοιχα έχουν ποτιστεί από τις σκοτείνες ενέργειες, αρχαίες πόλεις, τα ιερά τους, οι τάφοι τους , οι περιοχές που ήταν στημένοι οι βωμοί τους κλπ.

Μέρη στα οποία έχουν γίνει πολύ άσχημα πράγματα, μέρη που ποτίστηκαν με αίμα ανθρώπινο σε συντονισμό με το χρόνο, με τρόπο προμελετημένο και τελετουργικά κατά παραγγελία.

Αυτά τα μέρη μοιάζουν να είναι ακόμη μαύρα και εκτείνονται σε όλο τον πλανήτη.

Αυτά τα μέρη μοιάζουν να μην έχουν χάσει την ενεργειακή τους «αίγλη», μέχρι και τώρα, μοιάζουν να έχουν τοποθετηθεί σε συγκεκριμένα σημεία του πλανήτη δημιουργώντας μια….ας το πούμε άπειρη στο χρόνο ενεργειακή αλυσίδα.

Εμείς θα πάμε σε ένα συγκεκριμένο μέρος, δύσκολο μέρος, που μελετάω εδώ καιρό και έχω βρει τόσα που δεν με αφήνουν να σταματήσω.

Στο Μεξικό λοιπόν, οι Μάγιας ανέπτυξαν τον δικό τους πολιτισμό, προηγμένος για την εποχή του, μυστήριος για τις επιδόσεις του αλλά και αποκρουστικός για τις συνήθειες του.

Και αυτό γιατί οι θυσίες ανθρώπων ήταν κάτι το αναπόσπαστο από τις τελετουργίες τους, από τον πολιτισμό τους που κάποιοι θαυμάζουν και προβάλουν υπερήφανα σε ντοκιμαντέρ.

Οι θυσίες των Μάγιας και άλλων αρχαίων πολιτισμών φυσικά πριν από αυτούς, και μακριά από αυτούς, δεν γίνονταν όποτε να ναι, αλλά σε συνδυασμό με το ιερό ημερολόγιο που «κάποιοι» τους παραχώρησαν.

Πάνω στον συγχρονισμό, σε ιερές ημερομηνίες που τους είχαν δοθεί και είχαν μάθει και οι ίδιοι να μετράνε, οι βασιλιάδες της κάθε εποχής θυσίαζαν στις τελετές τους εχθρούς και φίλους, γνωρίζοντας ότι ……….το αίμα ήταν η τροφή των θεών που πίστευαν…...με σκοπό να τους χορτάσουν(ενεργειακά) και να έχουν την εύνοια τους…κάτι που δεν παρατηρείται μόνο στους μεσοαμερικάνικους πολιτισμούς αλλά στους περισσότερους αρχαίους πολιτισμούς και το οποίο προδίδει την κοινή προέλευση των σκιών-θεών τους.

Στις 15 Ιουνίου του 1952 λοιπόν, ανακαλύφθηκε ο τάφος ενός μεγάλου βασιλιά των Μάγιας , του Pakal the Great στην αρχαία πόλη του Παλένκε, στον ταφικό θάλαμο 13 με την γνωστή ταφική επιγραφή του αστροναύτη των Μάγιας.

Στις 11 Απριλίου του 1994 ανακαλύπτουν και την γυναίκα του βασιλιά, την κόκκινη βασίλισσα, Tz'akbu Ajaw.

Σίγουρα τα ευρήματα ενός πολιτισμού είναι μεγάλης ιστορικής σημασίας αλλά για κάποιους είναι και θρησκευτικής σημασίας, δηλαδή τελετουργικής.

Αναλογιζόμενοι τα παραπάνω, μιλάμε για τα οστά που ανακαλύφθηκαν σε ισχυρά ενεργειακά σημεία της Γης, σε σημεία που γίνονταν οι άνθρωποι προσφορές στους Θεούς τους και όπως το καλό ποτίζει και αγιάζει όλο το χώρο και όλο το είναι και όσους το προσεγγίζουν, έτσι αντίστοιχα συμβαίνει και το με κακό.

Αφού βρέθηκαν οι δύο σαρκοφάγοι, μεταφέρθηκαν σε χώρο που οι επιστήμονες τους ανέλυσαν και έπειτα επέστρεψαν στο πυραμιδωτό ταφικό μνημείο του Παλένκε, στο Μεξικό.

Στις 28 Φεβρουαρίου ξεκινάει μια έκθεση σε μουσείο της Νέας Υόρκης με θέμα Η Ανάσταση της Βασίλισσας των Αρχαίων Μάγια του Παλένκε Tz'akbu Ajaw, οπού μια αντιγραφή με μερικά προσωπικά αντικείμενα της ματωμένης…κόκκινης βασίλισσας εκτίθενται στη………… Νέα Υόρκη!

Και πάμε στο κυρίως θέμα…

Τον προηγούμενο μήνα ξεκίνησε μια άλλη έκθεση, στο Μεξικό αυτή τη φορά, οπού για πρώτη φορά τα λείψανα του βασιλιά και της βασίλισσας εκτίθενται στο κοινό κάτω από την ίδια «ιερή» γεωγραφική συντεταγμένη, στην ίδια περιοχή δηλαδή.

Η έκθεση ονομάζεται «το ταξίδι στον Κάτω κόσμο» ορίστηκε να ξεκινήσει κατά σύμπτωση στην μεγαλύτερη έκλειψη του 21ου αιώνα, στις 27.7.2018.

Η έκθεση θα κρατήσει 54 ημέρες(9*6) και ολοκληρώνεται στις 9 Σεπτεμβρίου τους 2018, δηλαδή στο 9.9. 2018 ή 9.9.18 ή 9.9.9…στην παράξενη ημερομηνία που εντόπισε... κάποιος που έχει πει πολλά. 





Αποφασίστηκε δηλαδή από κάποιους, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να εκτεθούν τα λείψανα του βασιλιά και της βασίλισσας των Μάγιας, δηλαδή να ξανασμίξουν σε χρόνο και χώρο.

Αφού αποφασίστηκε, όπως είδαμε όχι για χάριν της ιστορίας ή της ψυχαγωγίας, σε αυτούς τους χρόνους να εκτεθούν σε δημόσιο προσκύνημα οι σκοτεινές ενέργειες αρχαίων θεών, θα πρέπει να περιμένουμε και την ανάλογη συνέχεια.

Μέσα σε αυτό διάστημα κατά σύμπτωση είχαμε ισχυρότατους σεισμούς ικανούς να φέρουν μεγάλες θυσίες, το μόνο που λειτούργησε υπέρ των ανθρώπων ήταν το μεγάλο σε (σημείο ρεκόρ) εστιακό βάθος που είχαν , ειδάλλως θα μιλάγαμε για έναν Αύγουστο που θα έμενε με μαύρα γράμματα στην ανθρώπινη ιστορία.

Ξένοι παρατηρητές του φαινομένου, παρατήρησαν μια σεισμική δραστηριότητα όπως λένε δίχως προηγούμενο, τουλάχιστον για την εποχή μας.

Παρατήρησαν ότι οι περισσότεροι σεισμοί είχαν στόχο το δαχτυλίδι της φωτιάς, μέσα στο όποιο είναι και το Μεξικό.

Θα μου πεις αυτό φταίει για του σεισμούς; Θα σου πω όχι μόνο αυτό αλλά και αυτό....όχι όσα συμβαίνουν μόνο εκεί αλλά και εκεί….άλλωστε οι οι ενέργειες στη χώρα του Μεξικού και τα μαύρα ιερατεία που τις αξιοποιούν είναι τέτοιες που οι θυσίες είναι κατά συρροή και γίνονται κάτω από την ταμπέλα των συμμοριών.

Οπότε μέσα σε ένα πεδίο που τα πάντα είναι ενέργεια, όλα παίζουν τον ρόλο τους, τα πάντα!!!! και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν οι συνεργάτες των σκιών, γιατί κάθε εποχή έχει συνεργάτες πρόθυμους να υπηρετήσουν τις σκιές, κάθε εποχή έχει τον Πακάλ της και την κόκκινη βασίλισσα της.





Και κλείνω με της εξής παρατήρηση...

Ο "βασιλιάς της Ροκ" πεθαίνει το 1997....η "βασίλισσα της σόυλ" πεθαίνει το 2018.
Διαφορά 41 χρόνια

Ο "βασιλιάς των Μάγιας" ανακαλύπτεται το 1952....η "βασίλισσα" το 1994.
Διαφορά 42 χρόνια ή περίπου 41 χρόνια







Rick
Share To:

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Πριν λίγες μέρες ανέφερες ένα θαυμαστό περιστατικό με την εικόνα της Παναγίας Βασίλισσας που "διεκδίκησε" επίμονα, αυτή η πλευρά της να εμφανιστεί στο άρθρο για το θαύμα της... ή και κάτι άλλο... Έχω παρατηρήσει ότι ο κόσμος γύρω μας, μας δίνει "σημάδια" γι΄αυτά που μας απασχολούν και άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο ή και καθόλου, τα "βλέπουμε" και τα αξιοποιούμε... Είπες ότι μελετάς καιρό σχετικά με το παραπάνω θέμα και σκέφτομαι μήπως το περιστατικό ήταν ένα "μήνυμα" για σένα...
    Πάνω στην εικόνα (διακρίνονται και στις φωτογραφίες} αναγράφoνται στίχοι από τον ψαλμό 44 του Δαυβίδ, αριστερά:"παρέστη η βασίλισσα εκ δεξιών σου εν ιματισμώ διαχρύσω περιβεβλημένη, πεποικιλμένη" και δεξιά στην πλευρά του Χριστού:"και επιθυμήσει ο βασιλεύς του κάλλους σου".
    Ο ψαλμός 44 εκθειάζει τον Βασιλιά και τη Βασίλισσα και τα παιδιά τους, απ΄όσο μπορώ να καταλάβω την αρχαία γλώσσα.Οι στίχοι, που μέρος τους αναγράφεται στην εικόνα, λέγονται και στην τέλεση της Θείας Κοινωνίας, στην Παράκληση της Παναγίας και άλλες Ακολουθίες. Ο Δ. Λιακόπουλος λέει ότι δεν είναι και τόσο χριστιανικά όλα αυτά και έχουν παρεισφρήσει στον Χριστιανισμό από παλιότερες θρησκείες, για να τον αλλοιώσουν (Μαύρο Βυζάντιο}, πιθανόν να έχει δίκιο, είναι μεγάλο πεδίο έρευνας... ή ίσως υπάρχουν διαδικασίες στην τέλεση των Μυστηρίων Καλών ή Κακών που δεν γνωρίζουμε...
    Πολλά είπα, όμως τα ανέφερα μήπως βοηθήσουν στην έρευνά σου, άλλωστε κι εμείς που έχουμε "αναζητήσεις" μαθαίνουμε πολλά απ΄αυτά που γράφεις και σ΄ευχαριστούμε γι΄αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστέρηση σε τοσο σοβαρή επέμβαση σου Mia ..θες να μου πεις ότι πανω στην εικονα έχει ψαλμούς του Δυαίδ;και μάλιστα τον 44ο;

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς! Δες από εδώ τη 2η φωτογραφία σε μεγέθυνση:

      Η «Ελαία» από την Κρήτη και η Παναγία Βασίλισσα
      KarditsaPress

      Διαγραφή